REKRUTTERING

“Den rigtige person til det rigtige job”

Rekrutteringsbranchen har altid været præget af en lukket prisstruktur, og det har været svært at vide, hvad man egentlig fik for sine penge. Det vil vi gerne gøre op med, og derfor har vi gjort det muligt for dig, dels at se hvad det er du betaler for, og dels hvad hver proces i rekrutteringen koster. Du vælger hvad du selv vil gøre, og hvad du gerne vil have vores hjælp til, og så betaler du derefter - det synes vi er fair.

Rekruttering kan deles op i search og selection, og man kan gøre brug af begge metoder eller man kan vælge en af dem, det afhænger lidt af situationen og dit temperament.

 

SEARCH

Ved search finder vi de bedste kandidater i markedet gennem opsøgende arbejde. Vi bruger Linkedin, databaser, netværk og så er vi aktivt opsøgende på virksomheder for det meste gennem telefon. Det er også under search, at vi har mulighed for diskret at tage kontakt til kandidater som virksomheden kender i forvejen. Denne form for arbejde kaldes headhunting. Kravprofilen er en uddybning af jobbet, som vi sender til de kandidater vi skaber kontakt til.

SELECTION

Ved selection udarbejdes et stillings-opslag som publiceres på relevante jobportaler, for det meste bruger vi Ofir, Jobnet, Linkedin og Facebook - Jobindex linker til disse sider, så der kommer det også på. Der er også mulighed for at benytte mere branche-specifikke jobportaler. Selection kan resultere i mange ansøgninger, dem behandler vi gennem vores professionelle rekrutteringssystem så alle kandidater får et kvalificeret svar på deres ansøgning.

GENERELT

Mange års erfaring gør os i stand til at afholde nogle yderst kvalificerede samtaler. Vi plejer at få ros for vores evne til at få spurgt ind til essentielle og nogle gange kritiske emner på en måde, hvor kandidaterne før sig ordentligt behandlet, hvor vi kommer hele vejen rundt, og hvor vi får et godt billede af om job og kandidat er det rigtige match.


shaking-hands-2499612_1920.jpg

“Rekruttering i gode hænder”

HOS LINDAB BENYTTER LEDELSEN SIG AF ZUBSTANZ TIL SAMTLIGE REKRUTTERINGSOPGAVER. DET SIKRER VIRKSOMHEDEN DE RIGTIGE KANDIDATER OG EN MASSE SPARET TID.

KUNDECASE: REKRUTTERING I GODE HÆNDER

Bunken af ansøgninger æder som oftest mange timer i en virksomhed, når der skal ansættes nye medarbejdere. Hos Lindab er situationen en anden, for her har man et fast samarbejde med Zubstanz, der sørger for at vælge de rigtige kandidater ud.

“Vi skal ikke læse et hav af ansøgninger, for vi får serveret tre kandidater og kan hurtigt træffe en beslutning på et kvalificeret grundlag. Zubstanz har kvalitetstestet ansøgerne før vores første møde, og referencerne foretages fagligt i stedet for følelsesmæssigt. Jeg er super tilfreds med den måde Zubstanz hjælper os med at få dygtige medarbejdere.” - Mette Brøndum, administrerende direktør, Lindab

Lindab har arbejdet sammen med Zubstanz i omkring seks år, og derfor kender parterne hinanden rigtig godt. Det betyder tillid og respekt for hinandens kompetencer, mener Mette Brøndum.

“Ingen virksomhed er vigtigere end medarbejderne i den, og derfor er tilliden til Zubstanz utrolig vigtig for at sikre vores fremtidige succes. Morten og Søren holder, hvad de lover de lover og sætter en ære i at levere et godt stykke arbejde hver gang. De er begge to nogle stærke sparringspartnere og har et innovativt mindste. Hos dem føler man sig i trygge hænder hele vejen gennem rekrutteringsprocessen.” - Mette Brøndum, administrerende direktør, Lindab

new-logo 2.jpg

 

VI SAMARBEJDER OGSÅ MED

Skærmbillede 2019-09-27 kl. 11.25.14.png